Uvid u rad upravnog vijeća
Na temelju članka 12. Zakona o pravu na pristup informacijama ( NN broj 25/13, 85/15, 69/22.), te članka 18. Statuta Županijske uprave za ceste Primorsko goranske županije, Upravno vijeće Županijske uprave za ceste PGŽ na 8. sjednici održanoj dana 7. lipnja 2018. godine donijelo je Odluku o određivanju broja osoba kojima se osigurava istodoban neposredan uvid u rad Upravnog vijeća Županijske uprave za ceste Primorsko-goranske županije, KLASA: 025-01/23-02/12, UR.BROJ:2170-48-01/08-23-12. Odlukom se određuje broj osoba kojima se osigurava uvid u rad Upravnog vijeća Županijske uprave za ceste Primorsko-goranske županije te utvrđuje postupak u vezi s prijavom osoba koje žele neposredno prisustvovati sjednicama Upravnog vijeća. Sjednicama Upravnog vijeća Županijske uprave za ceste Primorsko-goranske županije može prisustvovati jedna osoba. Zahtjev za prisustvovanje sjednici ( u daljnjem tekstu: zahtjev ) mogu podnijeti građani i udruge ili druge pravne osobe ( u daljnjem tekstu: pravne osobe ), elektronskim putem ili putem telefaksa na obrascu dostupnom na linkovima u nastavku teksta. U obrazac se osim podataka o podnositelju zahtjeva unosi i podatak o točkama dnevnog reda Upravnog vijeća kojima podnositelj zahtjeva želi prisustvovati. Podnositelj zahtjeva može prisustvovati raspravi po najviše dvije točke dnevnog reda. Zahtjev se može podnijeti tek po objavi dnevnog reda Upravnog vijeća na internetskim stranicama Županijske uprave za ceste PGŽ, a krajnji rok za podnošenja zahtjeva je 48 sati prije početka sjednice. U slučaju da je po pojedinoj točki dnevnog reda Upravnog vijeća podneseno više zahtjeva, pravo prvenstva imat će ranije zaprimljeni zahtjev. Podnositelji zahtjeva će o načinu na koji je riješen njihov zahtjev biti obaviješteni telefonskim putem ili elektronskim putem, najkasnije 24 sata prije održavanja sjednice Upravnog vijeća.
Poslovnik o radu Upravnog vijeća Županijske uprave za ceste Primorsko-goranske županije